Verslag 7 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Louise Amstel - WaarBenJij.nu Verslag 7 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Louise Amstel - WaarBenJij.nu

Verslag 7

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

25 Maart 2013 | Thailand, Bangkok

Hello everyone!
Zo, dat is even geleden!
De afgelopen weken heb ik het nogal druk gehad met andere dingen, dus sorry dat ik mijn verslagen niet heb bijgehouden. Ik heb niet zo’n zin om alles bij te schrijven, en ook heel veel ondernomen hebben we niet. Dit weekend zijn we weer naar Hua Hin geweest, bij familie van Marieke, waar we eerder ook al waren geweest. Super gezellig, en alleen maar aan het strand gelegen. Ik vrees dat de stranden hier even wit zijn als de sneeuw in Nederland…
Het begint hier steeds vertrouwder te voelen, de vieze straten en de slome Thaise mensen. Het fruit op straat en, niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, ik begin het Thaise eten echt lekker te vinden! Zelfs koriander begint er langzaam in te komen. Het werken vind ik ook echt leuk, ik mag aan leuke projecten werken, en aan mijn meesterproef (examenonderdeel). Een hele leuke collega gaat ons helaas verlaten na april, maar er zijn twee hele leuke collega’s voor in de plaats gekomen. Tang en Mai, allebei 22, zien er uit al 14, en allebei verloofd. Ik lach me dood om hun, want ze vinden alles grappig wat ik zeg. Maar ze lachen niet, ze giechelen. Jeetje, wat is dat irritant, maar wel grappig. Ze willen altijd m’n arm vasthouden (wat hier wel een stuk normaler is, alle meisjes houden elkaar vast). Haha, ze zijn heel lief en vragen elke dag wat ik heb gedaan en wat ik heb gegeten enzovoort. Meestal lunch ik met hen.
We zitten al bijna op de helft van onze stage, wat echt moeilijk voor te stellen is. De tijd vliegt voorbij! En ik kan voor het eerst zeggen dat ik dat ook wel een beetje jammer vind. We beginnen ons opeens te realiseren dat we echt moeten gaan inplannen wat we allemaal nog willen zien! Iniedergeval staat Songkran en the fullmoonparty ons nog te wachten. Songkran is het Thaise nieuwjaar, waarbij je drie dagen niet over straat kunt zonder zeik nat te worden. Iedereen gooit elkaar nat om zo schoon het nieuwe jaar in te gaan.
We gaan het zien! Jullie horen vanaf nu weer vaker van me hoor!
Liefs en dikke knuffel.

  • 25 Maart 2013 - 12:21

    Je Teambuddy Lotte:

    Klinkt allemaal leuk loui! Fijn dat je t naar je zin hebt! En STOP foto's van jou op t strand te sturen als wij hier lopen te bibberen mweeh!! Nog heeel veel plezier en geniet ervan want het is inderdaad voor je t weet voorbij en dan sta je gewoon weer met ons op t hockeyveld haha!

    Dikke kusss uit het bibberende kikkerlandje

  • 25 Maart 2013 - 13:33

    Piet Van Amstel:

    Hoi Louise Leuk verhaal weer, maar je verslag hoeft niet op tijd te zijn, ik bedoel wanneer het jou uitkomt en niet anders .Geniet ervan en zoals je schrijft de tijd vliegt. gr. Oom Piet

  • 25 Maart 2013 - 16:20

    Hannah:

    Dat heb ik gehoord van dat nieuwe jaar waarbij je nat gegooid wordt, dat moet echt heel grappig zijn! ben benieuwd ( maar geen foto's maken want dan is je Iphone kapot, das niet handig)

  • 25 Maart 2013 - 20:03

    Maxime:

    Klinkt nog steeds jaloers makend allemaal! Fullmoon party en nieuwjaar schijnen echt te gek te zijn dus nog leuke dingen in het voor uitzicht! Geniet er maar heel erg want het gaat inderdaad echt snel joh. Ondertussen tellen wij hier wel af totdat je terug komt XX

  • 28 Maart 2013 - 00:01

    Ilse :

    Ha nigje, hier je andere grote nicht. Geweldig jouw verslagen, hoe herkenbaar dat van die, vermoedelijk ongezouten, kritiek op zo'n vieze kerel die dan Nl blijkt te zijn! Èrrug! Zou mij ook kunnen overkomen... Nog maar 4 nachtjes slapen en dan issie d'r, toch?
    Samen eitjes zoeken? Hier alles ok, zonnetje schijnt. Geniet nog van alles, wanneer is die fullmoonparty? Schijnt echt te gek te zijn! Xxx van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Stage lopen in Bangkok

Actief sinds 10 Jan. 2013
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 5502

Voorgaande reizen:

21 Januari 2013 - 21 Juni 2013

Stage lopen in Bangkok.

Landen bezocht: