Verslag 1 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Louise Amstel - WaarBenJij.nu Verslag 1 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Louise Amstel - WaarBenJij.nu

Verslag 1

Blijf op de hoogte en volg Louise

11 Januari 2013 | Nederland, Nijmegen

Nou.. Over een week ben ik al geland in Bangkok, wat een bizar idee!
Maar voor die tijd moeten er nog wat dingen gebeuren, zoals daar zijn:
- M'n paspoort (mét visum) ophalen in Amsterdam
- Naar de tandarts
- Naar de kapper
- Naar school voor een 'terugkomdag'
- Afspreken met schoolvriendinnen (waarvan één Chantal, waar ik ook mee naar Bangkok ga)
- Een 'surprise' (ahum, ahum.. Lisette?) party doorstaan zonder te huilen
- 6 nachtjes wakker liggen van de zenuwen

Gister heb ik de laatste dingen geshopt in Arnhem met Gijs, en daarna zijn we lekker tapas gaan eten. Waarschijnlijk de laatste keer voor ik ga dat we zo iets doen, wat een rot-gedachte is dat zeg!
Nu zit ik bij m'n laatste dag op stage, en ik ga zo lekker tompouces uitdelen.

Ik ben er klaar voor!!

P.s. Ojaaaaaaaaaaaaaaa, Gijs is er van overtuigt dat ik deze blog niet bij ga houden. Voor mij natuurlijk nu een uitdaging om dat wel te doen, dus: bedankt Gijs voor de motivatie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Stage lopen in Bangkok

Actief sinds 10 Jan. 2013
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 5503

Voorgaande reizen:

21 Januari 2013 - 21 Juni 2013

Stage lopen in Bangkok.

Landen bezocht: